aku neey TROUBLE MAKER ke??
Abar jelaahh…kat skolahh…memng aku byk mulut mklom lahh byk bende nk ckpkn,,,tp xdek lahh smpai mngumpatt…kan??lau aku brckap tah smpai ke bile bole stop tahh..mulut bising aku ney..itu fact k…kat umah gitu gop..lbey lg dgn adik bradik yg kecoh,kepohh and cengegeng…haha tu laahh KKC ..itulahh trademark femly ktorng..korng ade??suke sngadd dye..kt umh aku ,,adek2 aku kuat btol btol bising nyehh…tp tape sesuai ngn trademark ktorng..haha..smpai jiran bine tembok,,,anti sungguhh!,,aku neyy bkn ape saje je__alahh ney dah lari dri topic plop…kk smbung alekk,,adekh aku nehh sorng yg mnyushkn??aku cume nk jd kwn yg baikk…kwn2 aku suke sngaff anggap aku ney ade tipu dorng..tapi the truth is not…I nvr lie to my fren…and also my femly…my frenn just wanna fren wif me b’cus they don’t hv fren to accompany them to go everywhere..but I’m the only one…who’ll…evrytin I du.olwez smtin wrong..hmm..it’ok…am I a trouble maker??no laa…
Labels: cite ime